Анонси номера

Пропонуємо вашій увазі 7-й
номер газети 
“Фінансовий моніторинг”.
за липень 2017 року
Усi анонси

 

Передплата

Якщо Ви ще не передплатити нашого видання, то радимо  передплатити газету "Фінансовий моніторинг" в найближчому відділенні звязку.

Передплатний індекс  - 89058

Будемо раді зустрічі на сторінках наступного номера.

Детальніше 

РЕКЛАМА

Розміщення реклами
на сторінках журналу “ФК”.
icq 333 537 498
Тел.: (032)247-15-53;
(066)215-55-33,

Детальніше

 

Єфективна реклама Вашого бізнесу

ДЛЯ АВТОРІВ

Редакція журналу «Фінансова компанія» запрошує до співпраці на договірній основі фахівців у галузі фінансової діяльності, обліку, аудиту, оподаткування фінансових установ.
Детальніше

ПРО ЖУРНАЛ

Загальноукраїнський інформаційно-практичний журнал для фахівців фінансових установ

Засновник:

Качерай В.П.

Свідоцтво про державну реєстрацію КВ №13575-2549Р

Журнал засновано в 2007 році

Головний редактор:

Василь КАЧЕРАЙ

Видавець:

ФОП Качерай В.П.

E-mail:

 poradnyk@gmail.com

Передплатний індекс:

37224

Всі матеріали номеру носять рекомендаційний характер і є позицією їх авторів. Редакція може не поділяти точку зору авторів.

Анонси газети
№12/грудень/2017р. від 26.12.2017р.

 

title-02-2013

 

ТОПОВІ ТЕМИ НОМЕРА:

ВСЕ ПРО БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК В 2018 РОЦІ

Отож 01 січня 2018 року наберуть чинності заміни до Закону України «ПРО БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ТА ФІНАНСОВУ ЗВІТНІСТЬ В УКРАЇНІ». Оскільки дуже часто ці зміни називали мало не революційними, ми вирішили розібратися з тим, що зміниться саме для фінансових установ. І наперед зазначу, що саме для фінансових установ змін не так вже й багато і в переважній більшості вони позитивні, особливо для малих та мікромалих підприємств, якими є більшість фінансових установ за винятком страховиків.

Порівняльна таблиця до ЗАКОНУ УКРАЇНИ
«Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»
 
№11/листопад/2017р. від 24.11.2017р.

 

title-02-2013

 

ТОПОВІ ТЕМИ НОМЕРА:

- ФІНАНСОВИЙ МОНІТОРИНГ «ПО-АМЕРИКАНСЬКИ»

Сполучені Штати Америки, будучи найбільш високороз­винутою країною світу, свого часу стали одними з осново­положників системи боротьби з відмиванням «брудних» гро­шей. Маючи досконалу нормативно-правову базу з питання відмивання «брудних» грошей, ця країна є ще й «законодав­цем мод» у цій сфері. На чому ґрунтується та як побудована американська модель фінансового моніторингу, що вважа­ється однією із самих жорстких та водночас, найбільш дієвою у всьому світі?

 

- ПРОФЕСІЙНЕ САМОВРЯДУВАННЯ НА ФІНАНСОВОМУ РИНКУ

Попри відсутність спеціального закону, саморегулівні ор­ганізації (СРО) фактично стали невід’ємною складовою регу­ляторної системи ринку фінансових послуг. У яких сегментах вони на сьогодні утворені, на що направлена їх діяльність та як регламентується законодавством?

- ЧИ МОЖУТЬ ПОДАТКІВЦІ ПІД ЧАС ПОЗАПЛАНОВОЇ ПЕРЕВІРКИ ЦІКАВИТИСЯ ПИТАННЯМИ, ЯКИХ НЕ БУЛО В ЗАПИТІ?

(коментар до ІПК від 03.10.2017 р. № 2111/6/99-99-14-03-03-15/ІПК, далі — ІПК № 2111)

- КРЕДИТНІ СПІЛКИ НЕ МОЖУТЬ БУТИ НЕПРИБУТКОВИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ У РОЗУМІННІ ПКУ

ДФСУ надала методологічну допомогу щодо оподаткування податком на прибуток кредитних спілок, правових підстав для використання п. 133.4 ПКУ до кредитних спілок та внесення їх до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій

- УДОСКОНАЛЕНО ЗАКОН ПРО БУХОБЛІК: АНАЛІЗ ЗМІН

- НОВИНИ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ

 
№10/жовтень/2017р. від 20.10.2017р.

 

title-02-2013

 

ТОПОВІ ТЕМИ НОМЕРА:

- ТРАДИЦІЙНІ ТА НОВІ МЕТОДИ І РИЗИКИ ФІНАНСУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ КОШТАМИ ТЕРОРИСТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ (ІІ ЧАСТИНА)

- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ДЛЯ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ - ЗДОБУВАЧІВ ЛІЦЕНЗІЇ ЩОДО НАЛЕЖНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ АУДИТОРОМ ДОСТОВІРНОСТІ ТА ПОВНОТИ ЗВІТНОСТІ, ЯКА ДОДАЄТЬСЯ ДО ЗАЯВИ ПРО ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬ­НОСТІ З НАДАННЯ ФІН.ПОСЛУГ

- БАНКИ ЗМОЖУТЬ ДОРУЧАТИ АГЕНТАМ ПРОВОДИТИ ІДЕНТИФІКА­ЦІЮ ТА ВЕРИФІКАЦІЮ КЛІЄНТІВ-ФІЗОСІБ

- РОЗ’ЯСНЕННЯ З ПИТАНЬ ЗДІЙСНЕННЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОКРЕМИХ ТИПІВ КЛІЄНТІВ

- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РОЗПОРЯДЖЕННЯ НАЦКОМФІНПОСЛУГ „ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕЯКИХ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ ДЕРЖАВНОЇ КОМІСІЇ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ ФІНАН­СОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ”

- ПРОЕКТ ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОКАЗНИКИ І ВИМОГИ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ РИЗИКИ ЗА ОПЕРАЦІЯМИ З ФІНАНСОВИ­МИ АКТИВАМИ ПІД ЧАС НАДАННЯ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ ФІНАНСОВИМИ КОМПАНІЯМИ

 
№09/вересень/2017р. від 15.09.2017р.

 

title-02-2013

 

ТОПОВІ ТЕМИ НОМЕРА:

- ТРАДИЦІЙНІ ТА НОВІ МЕТОДИ І РИЗИКИ ФІНАНСУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ КОШТАМИ ТЕРОРИСТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ (І ЧАСТИНА)

- ПРОБАЧИТИ І СПИСАТИ

- ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ. ПРО ОПОДАТКУВАННЯ ПДВ

- РОЗПОРЯДЖЕННЯ «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МЕТОДИКИ РОЗРАХУНКУ ЗАГАЛЬНОЇ ВАРТОСТІ КРЕДИТУ ДЛЯ СПОЖИВАЧА, РЕАЛЬНОЇ РІЧНОЇ ПРОЦЕНТНОЇ СТАВКИ ЗА ДОГОВОРОМ ПРО СПОЖИВЧИЙ КРЕДИТ»

- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕЯКИХ ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ УКРАЇНИ У СФЕРІ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ (ВІДМИВАННЮ) ДОХОДІВ, ОДЕРЖАНИХ ЗЛОЧИННИМ ШЛЯХОМ, ФІНАНСУВАННЮ ТЕРОРИЗМУ ТА ФІНАНСУВАННЮ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ЗБРОЇ МАСОВОГО ЗНИЩЕННЯ»

- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ДЛЯ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ – ЛІЦЕНЗІАТІВ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ОКРЕМИХ ПОЛОЖЕНЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЛІЦЕНЗУВАННЯ ВИДІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» У РАЗІ ПОВТОРНОГО ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ

 
№08/серпень/2017р. від 23.08.2017р.

Шановні читачі!

Раді вітати Вас на сторінках нашого видання. Сонце, пора відпусток, мабуть зовсім не надихають Вас на роботу, а тим більше на здійснення фінансового моніторингу. Цієї ж думки дотримується і регулятор небанківського фінансового ринку, який ніяк не може прийняти оновленого Розпорядження з питань організації фінансового моніторингу у небанківських фінансових установах, проект якого лежить в комісії вже більше півтора року. Тож поки Комісія думає, а Держфінмоніторинг готує проект чергових змін до основного Закону (розглянемо в наступному номері), який регламентує здійснення фінансового моніторингу, розглянемо в цьому номері деякі інші, але не менш важливі для фінансового ринку теми.

 

У кінці червня 2017 року вступила в силу Четверта директива Європейського Союзу про боротьбу з відмиванням грошей, яка покликана посилити заходи боротьби з відмиванням грошей і ухиленням від сплати податків. Які нововведення містить документ та які наслідки від його прийняття для України читайте в матеріалі: «Європейський фінмоніторинг: нові правила».

 

В Україні так склалося, що добра половина податкових перевірок бізнесу закінчується кримінальною відповідальністю, виплатою штрафів та конфіскацією майна. Але навіть при виключно несприятливих обставинах варто спробувати скористатися цілком законним механізмом уникнення кримінального переслідування за ухилення від сплати податків. Про це ми розкажемо Вам в матеріалі: «Несплата податків: чи можливо уникнути покарання?».

 

В основу діяльності кредитних спілок покладено основні кооперативні принципи, зокрема, добровільність членства, членський контроль, фінансова участь членів тощо. Втім, їх діяльність регулюється чималою кількістю законодавчих і нормативно-правових актів, а особливістю правового статусу є також наявність ряду обмежень, встановлених чинним законодавством. Однією з головних вимог регуляторних органів є дотримання фінансових нормативів та належне управління діяльністю кредитних спілок про які ми Вам розкажемо в матеріалі: «Фінансові нормативи та критерії якості системи управління кредитних спілок».

 

Наші фахівці оновлюють пакет документів із фінансового моніторингу, що актуальний станом на січень 2017 року за підсумками останніх змін. Вартість пакету документів становить 1800,00 гривень. Для передплатників газети, як і обіцяли, діє знижка, і вартість пакету становить лише 1440 грн.

 

Якщо у Вас є запитання, зауваження та пропозиції щодо матеріалів у газеті, а також питання щодо практики здійснення фінансового моніторингу – надсилайте їх на нашу електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду і Ви обов’язково отримаєте відповіді у найближчих номерах нашого видання.

До зустрічі у вересні.

Василь КАЧЕРАЙ

Головний редактор

 

title-02-2013

 

ТОПОВІ ТЕМИ НОМЕРА:

НОВИНИ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ФІНМОНІТОРИНГ: НОВІ ПРАВИЛА

НЕСПЛАТА ПОДАТКІВ: ЧИ МОЖЛИВО УНИКНУТИ ПОКАРАННЯ?

ФІНАНСОВІ НОРМАТИВИ ТА КРИТЕРІЇ ЯКОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КРЕДИТНИХ СПІЛОК

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 16
Банер