Анонси номера

Пропонуємо вашій увазі 2-й
номер газети 
“Фінансовий моніторинг”.
за лютий 2018 року
Усi анонси

 

Передплата

Якщо Ви ще не передплатити нашого видання, то радимо  передплатити газету "Фінансовий моніторинг" в найближчому відділенні звязку.

Передплатний індекс  - 89058

Будемо раді зустрічі на сторінках наступного номера.

Детальніше 

РЕКЛАМА

Розміщення реклами
на сторінках журналу “ФК”.
icq 333 537 498
Тел.: (032)247-15-53;
(066)215-55-33,

Детальніше

 

Єфективна реклама Вашого бізнесу

ДЛЯ АВТОРІВ

Редакція журналу «Фінансова компанія» запрошує до співпраці на договірній основі фахівців у галузі фінансової діяльності, обліку, аудиту, оподаткування фінансових установ.
Детальніше

ПРО ЖУРНАЛ

Загальноукраїнський інформаційно-практичний журнал для фахівців фінансових установ

Засновник:

Качерай В.П.

Свідоцтво про державну реєстрацію КВ №13575-2549Р

Журнал засновано в 2007 році

Головний редактор:

Василь КАЧЕРАЙ

Видавець:

ФОП Качерай В.П.

E-mail:

 poradnyk@gmail.com

Передплатний індекс:

37224

Всі матеріали номеру носять рекомендаційний характер і є позицією їх авторів. Редакція може не поділяти точку зору авторів.

Анонси газети
№04/квітень/2018р. від 23.04.2018р.

 

title-02-2013

 ТОПОВІ ТЕМИ НОМЕРА:

 

СИСТЕМУ ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ФІНЗВІТНОСТІ ЗАПРОВАДЯТЬ З 2019 РОКУ

НАЦБАНК РОЗКРИВ 7 ОСНОВНИХ СХЕМ ВІДМИВАННЯ ГРОШЕЙ БАНКАМИ

ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ ТА ПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ СУБ’ЄКТАМИ ПЕРВИННОГО ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ

ВНУТРІШНІ ДОКУМЕНТИ З ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ: СКЛАДАННЯ, ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ДОСТУП

 

 

 
№03/березень/2018р. від 16.03.2018р.

 

title-02-2013

 ТОПОВІ ТЕМИ НОМЕРА:

 

 

 ОСОБЛИВОСТІ ОБЛІКУ ТА ПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ СУБ’ЄКТАМИ ПЕРВИННОГО ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ

Належний облік фінансових операцій та своєчасне подання інформації, пов’язаної із здійсненням фінансового моніторингу, до спеціаль­но уповноваженого органу є одним із обов’язків суб’єктів первинного фінансового моніторингу (СПФМ). При цьому, облік та подання мають здійснюватися у формах та у способи, які визначені та затверджені Міністерством фінансів України, а у разі їх порушення, винні особи при­тягуються до встановленої законодавством відповідальності.

Тож, щоб не потрапити в категорію порушників, пропонуємо ще раз детально розглянути вимоги регуляторного органу щодо обліку та подання інформації СПФМ

ЕДГАР ДАНИЛЬЧЕНКО: РИНОК ЦІННИХ ПАПЕРІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЛЕГАЛАЗІЦІЇ КОШТІВ

Узагальнюючи дії, які можуть призвести до легалізації коштів на ринку цінних паперів, можна виділити три типи злочинів, характер­них для ринку цінних паперів: використання конфіденційної інформації для отримання прибутків від ринкових угод, біржові махінації та шахрайство

ПРАВИЛА ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ: ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ЗМІСТ

Одним із внутрішніх документів, який має розробити та виконувати кожен суб’єкт первинного фінансового моніторингу (СПФМ), крім «одноосібників», є Правила фінансового моніторингу. Вони мають визначати механізми реалізації комплексу заходів із здійснення фінан­сового моніторингу, які направлені на запобігання використанню такого СПФМ для легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення. При цьому Правила мають розроблятися з урахуванням особливостей внутрішньої організації та виду діяльності конкретного СПФМ

 

 

 
№01/січень/2018р. від 26.01.2018р.

 

title-02-2013

 ТОПОВІ ТЕМИ НОМЕРА:

 ІНФОРМУВАННЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ДЕРЖФІНМОНІТОРИНГУ ЗА 2017 РІК

 ІЗ 2019 РОКУ ЗАПУСТЯТЬ ЄДИНУ CИСТЕМУ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ДЛЯ ФІНАНСОВОГО СЕКТОРА

 МІНФІН ПРЕЗЕНТУЄ ДЛЯ ПУБЛІЧНОГО ОБГОВОРЕННЯ ДООПРАЦЬОВАНИЙ

ЗАКОНОПРОЕКТ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ (ВІДМИВАННЮ)

ДОХОДІВ, ОДЕРЖАНИХ ЗЛОЧИННИМ ШЛЯХОМ, ФІНАНСУВАННЮ ТЕРОРИЗМУ

ТА ФІНАНСУВАННЮ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ЗБРОЇ МАСОВОГО ЗНИЩЕННЯ

 У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ ЗАПОЧАТКУВАВ СВОЮ РОБОТУ ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ «АКАДЕМІЯ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ»

ПОТЕНЦІЙНІ РИЗИКИ ВІДМИВАННЯ КОШТІВ ТА ФІНАНСУВАННЯ ТЕРОРИЗМУ У СФЕРІ ПРАВОВИХ ПОСЛУГ

ОСОБЛИВОСТІ КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ  В ФІНАНСОВИХ УСТАНОВАХ В 2018 РОЦІ

НЕПРАВОМІРНІ РІШЕННЯ, ДІЇ ТА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ПОДАТКІВЦІВ: ЯК  ВІДШКОДОВУВАТИМУТЬ ШКОДУ ПЛАТНИКАМ ПОДАТКІВ

ЧЛЕН НАЦКОМФИНУСЛУГ ЗАЛЕТОВ: ВСЕ СЕГМЕНТЫ НЕБАНКОВСКОГО ФИНРЫНКА УКРАИНЫ В 2017 ГОДУ ПОКАЗАЛИ РОСТ ОБЪЕМОВ ПРЕДОСТАВЛЕННЫХ УСЛУГ

КРЕДИТНІ СПІЛКИ «ЗА ОКЕАНОМ» І В УКРАЇНІ

ЧИ МОЖНА ВІДМОВИТИСЯ ВІД ПАПЕРОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЯКЩО ЗАПРОВАДЖЕНО ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ

 
№11/листопад/2017р. від 24.11.2017р.

 

title-02-2013

 

ТОПОВІ ТЕМИ НОМЕРА:

- ФІНАНСОВИЙ МОНІТОРИНГ «ПО-АМЕРИКАНСЬКИ»

Сполучені Штати Америки, будучи найбільш високороз­винутою країною світу, свого часу стали одними з осново­положників системи боротьби з відмиванням «брудних» гро­шей. Маючи досконалу нормативно-правову базу з питання відмивання «брудних» грошей, ця країна є ще й «законодав­цем мод» у цій сфері. На чому ґрунтується та як побудована американська модель фінансового моніторингу, що вважа­ється однією із самих жорстких та водночас, найбільш дієвою у всьому світі?

 

- ПРОФЕСІЙНЕ САМОВРЯДУВАННЯ НА ФІНАНСОВОМУ РИНКУ

Попри відсутність спеціального закону, саморегулівні ор­ганізації (СРО) фактично стали невід’ємною складовою регу­ляторної системи ринку фінансових послуг. У яких сегментах вони на сьогодні утворені, на що направлена їх діяльність та як регламентується законодавством?

- ЧИ МОЖУТЬ ПОДАТКІВЦІ ПІД ЧАС ПОЗАПЛАНОВОЇ ПЕРЕВІРКИ ЦІКАВИТИСЯ ПИТАННЯМИ, ЯКИХ НЕ БУЛО В ЗАПИТІ?

(коментар до ІПК від 03.10.2017 р. № 2111/6/99-99-14-03-03-15/ІПК, далі — ІПК № 2111)

- КРЕДИТНІ СПІЛКИ НЕ МОЖУТЬ БУТИ НЕПРИБУТКОВИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ У РОЗУМІННІ ПКУ

ДФСУ надала методологічну допомогу щодо оподаткування податком на прибуток кредитних спілок, правових підстав для використання п. 133.4 ПКУ до кредитних спілок та внесення їх до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій

- УДОСКОНАЛЕНО ЗАКОН ПРО БУХОБЛІК: АНАЛІЗ ЗМІН

- НОВИНИ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ

 
№10/жовтень/2017р. від 20.10.2017р.

 

title-02-2013

 

ТОПОВІ ТЕМИ НОМЕРА:

- ТРАДИЦІЙНІ ТА НОВІ МЕТОДИ І РИЗИКИ ФІНАНСУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ КОШТАМИ ТЕРОРИСТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ (ІІ ЧАСТИНА)

- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ДЛЯ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ - ЗДОБУВАЧІВ ЛІЦЕНЗІЇ ЩОДО НАЛЕЖНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ АУДИТОРОМ ДОСТОВІРНОСТІ ТА ПОВНОТИ ЗВІТНОСТІ, ЯКА ДОДАЄТЬСЯ ДО ЗАЯВИ ПРО ОТРИМАННЯ ЛІЦЕНЗІЇ НА ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬ­НОСТІ З НАДАННЯ ФІН.ПОСЛУГ

- БАНКИ ЗМОЖУТЬ ДОРУЧАТИ АГЕНТАМ ПРОВОДИТИ ІДЕНТИФІКА­ЦІЮ ТА ВЕРИФІКАЦІЮ КЛІЄНТІВ-ФІЗОСІБ

- РОЗ’ЯСНЕННЯ З ПИТАНЬ ЗДІЙСНЕННЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОКРЕМИХ ТИПІВ КЛІЄНТІВ

- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РОЗПОРЯДЖЕННЯ НАЦКОМФІНПОСЛУГ „ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕЯКИХ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ АКТІВ ДЕРЖАВНОЇ КОМІСІЇ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ ФІНАН­СОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ”

- ПРОЕКТ ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОКАЗНИКИ І ВИМОГИ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ РИЗИКИ ЗА ОПЕРАЦІЯМИ З ФІНАНСОВИ­МИ АКТИВАМИ ПІД ЧАС НАДАННЯ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ ФІНАНСОВИМИ КОМПАНІЯМИ

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 1 з 16
Банер